16/3/11

PhD Comics: La Consciència

Si bé el primer objectiu quan vaig crear aquest blog va ser desmarcar-me de la noció més gamberra i graciosa d'altres ocasions, haig de dir que no puc resistir-me a l'ús de vinyetes als blogs. La meva consciència dicta. Em diu que haig d'actualitzar de tant en tant i no perdre la inèrcia. Per altra banda, la consciència em dicta a ocupar el meu temps en ser productiu, entre d'altres coses.

La solució és arribar a un compromís. Si més no, la sort és que a la vinya del senyor (Internet) hi ha de tot per tots. Però per escollir un còmic que pogués tenir cabuda aquí no vaig haver de buscar molt. PhD comics és una tira còmica que es dedica a recollir els trets característics de la vida de doctorat. És una aposta arriscada, ja que l'humor és bastant insider (humor fet per doctorands a doctorands)... ara, quan veus les situacions i et veus identificat, rius. I molt. Sense anar més lluny, el nom combina l'acrònim PhD que significa doctorand (philosophy doctor) amb el significat que ells li donen: piled higher and deeper (apilonats, més alt i on no arriba la vista... en referència a les piles de papers per llegir que s'acumulen a les taules dels amics doctorands).

Així doncs, de tant en tant, i en períodes de poca inspiració, és bastant probable que vagi posant vinyetes en les quals em senti mínimament identificat. Avui: la consciència. O també: aprenent a ser el teu propi jefe. O bé: procrastinant all day long.

Argh! Són les cinc i encara no he fet res!!
Perquè? Perquè m'he passat tot el dia fent el ronso?
Haig de.... fer... algo... qualsevol cosa... (llegeix un paràgraf d'un paper)
Uffff!!! -Un altre dia a la vida de posgrau.


Salut!

3 comentarios:

  1. Doncs a mi em fa gràcia també!! Suposo que és pk he viscut mooolts cops això de: ufff!! hauria de treballar aquesta tarde, que porto un dia!!! Vaig a llegir un paper!! ;) jejeje
    Per cert, traducción literal eso de "fer el ronso"?? :D

    ResponderEliminar
  2. Doncs si vols coneixer l'autor, el 10 de Maig el portem a Barcelona!
    http://www.facebook.com/event.php?eid=136734429730011

    és un acte obert a tothom, a veure si omplim l'aula magna!!

    ResponderEliminar
  3. Moltes gràcies! Es un dia i una hora que francament em van molt bé, intentaré passar-m'hi.
    Com ho heu aconseguit? Són accessibles aquesta gent?

    Ens veiem un dia d'aquests passejant les bèsties!

    ResponderEliminar